Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Απορία του Δασκαλίξ Νούμερο 3

Αυτές οι Νέες Τεχνολογίες, για πάντα Νέες θα είναι; Δε θα ωριμάσουν ποτέ; Προσοχή, μην της κάνουμε σαν κάτι ταλέντα ποσοσφαιριστές, που στα 18 τους είναι Μεγάλα Ταλέντα, στα 22 τους παραμένουν ταλέντα και στα 26 τους ψάχνουν ομάδα Β΄ ή Γ΄ εθνικής. Μεγάλοι παίκτες - ηγέτες της ομάδας δε γίνονται ποτέ.
Εμείς τις Νέες Τεχνολογίες μας τις θέλουμε ηγέτες της ομάδας, συγγνώμη της εκπαίδευσης ήθελα να πω, οέο, τις θέλουμε, ή ...;
Άσχετο; Μπορώ να ψάχνω για ηγέτες στις συνηθισμένες απλές ή σημαντικές συναναστροφές της καθημερινότητάς μου  (δημόσια διοίκηση, εξυπηρέτηση του πολίτη, εκπαίδευση, κλπ, κλπ)  σήμερα στη Χώρα του φραπέ, οέο; Σχετικό; Πόσο πήγε το μαρούλι; Τι λέω, Παναγία μου. Ποιος είμαι, πού πάω; Γιατί δεν είναι κανένας, στην Αγορά "συναθροισμένος"; Κλείστηκαν λέει στα σπίτια τους να δουν το καινούριο ριάλιτι για μελλοντικούς ηγέτες με δοκιμασίες - ντιμπέιτ με τον ορό της αλήθειας, λέει. Και θα βρουν καμιά δεκαριά για κάθε θέση να τους βάλουμε σε επετηρίδα, να 'χουμε να πορευόμαστε, λέει. Ήμαρτον, Παναγία μου!! Κι οι βάρβαροι, πού είναι οι βάρβαροι, γιατί δεν έρχονται; Άσχετο; Κι αν δε βρουν "συναθροισμένους", μπορούν να βγουν ζωντανά - ζωντανοί στα δελτία των 8. Σχετικό; Τελικά, αγάπη μου, να πάρω μπρόκολο ή κουνουπίδι; Μη μου το κάνεις δίλημμα. Απορία είπαμε γράφουμε τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: